Неосервіс - «Успіхи наших партнерів - наші успіхи»
по сайту в магазині


finance.com.ua finance.com.ua

Умови гарантії

 

Документи можна отримати у вигляді заархівованих xls-файлів.

 

 

Умови здійснення гарантійної підтримки для клієнтів ТзОВ «Нео-сервіс»

 

Цей документ складений з врахуванням діючого законодавства України і не порушує прав споживачів

  1. Тзов ”Нео-Сервіс” (в подальшому Компанія) зобов’язується здійснювати гарантійну підтримку Виробів, проданих Покупцю, несправність яких відбулась з вини виробника, крім випадків взаємної згоди про поставку продукції без гарантійної підтримки. Витрати за доставку Виробу на гарантійне обслуговування несе Покупець.
  2. Гарантія на продані комплектуючі і вироби передбачає їх безкоштовний ремонт протягом гарантійного терміну або заміну на аналогічні у випадку неможливості ремонту. Увага! Гарантійний термін на вироби, що мають у комплекті власний гарантійний талон від виробника, та обслуговуються авторизованими сервісними центрами, може змінюватись виробником без попередження. Дійсний термін гарантійного обслуговування для таких виробів вказано у оригінальному гарантійному талоні.

  3. Тривалість виконання гарантійного ремонту  складає  до 14-ти робочих днів, без урахування терміну доставки товару в ремонтну організацію. У випадках, коли ремонтні роботи не можуть бути проведені в цей строк, а заміна неможлива, з відома начальника відділу гарантійного обслуговування тривалість ремонту може бути продовжена.
  4. Виріб приймається на гарантійне обслуговування при дотриманні наступних умов: 
    • Виріб приймається безпосередньо від покупця (про що свідчать відповідні документи), з детальним письмовим описом несправності;
    • cерійний номер Виробу підтверджується по базі серійних номерів Компанії;
    • пред’явлений гарантійний талон із розбірливою печаткою фірми, в якому вказаний серійний номер виробу і дата продажу. Серійний номер виробу може не вказуватись тільки у випадку наявності на виробі гарантійної наклейки Компанії. При цьому Покупець зобов’язаний вказати дату купівлі цього виробу;
    • на Виробі присутня непошкоджена і незатерта гарантійна наклейка або серійний номер;
    • Виріб приймається у повній комплектації, яка була при покупці (наявність CD, шлейфів, чохлів, ремінців, супровідної документації та оригінального гарантійного талону Виробу, упаковки з серійним номером Виробу і т.п.), повний комплект з'єднуючих гвинтів, кріплення, зйомних частин і вузлів Виробу;
    • При недотриманні будь-якої з умов пункту №4, виріб не приймається на гарантійне обслуговування.
  5. У випадку пошкодження гарантійної пломби чи наклейки зі серійним номером   на системному блоці ПК, гарантійне зобов’язання поширюється тільки на його окремі складові. Строк гарантії останніх вказаний у відповідному рядку гарантійного талону на системний блок ПК. Гарантійні зобовязання на системний блок вцілому в цьому випадку не діють
  6. Відповідальність Компанії не поширюється на будь-які можливі збитки, спричинені іншому обладнанню, що працює разом з виробами, придбаними в Компанії.
  7. Компанія не несе відповідальності за сумісність придбаних в Компанії комплектуючих і/чи програмного забезпечення з іншими комплектуючими чи програмним забезпеченням, придбаним в Компанії чи сторонніх продавців; за наслідки, що виникли при зміні користувачем апаратної чи програмної конфігурації виробу включно з перепрограмуванням мікросхем пам’яті (в т.ч. BIOS), встановленням чи деінсталяцією програмного забезпечення, драйверів, дії шкодоносних програм, монтаж чи демонтаж модулів чи окремих частин пристрою, що призвело до несправності, пошкодження чи втрати інформації.
  8. Компанія ні при яких умовах не несе відповідальності за будь-які збитки (включаючи всі, без виключення, випадки втрати прибутків, припинення ділової активності, втрати ділової інформації, або інших грошових втрат), пов'язаних з використанням або неможливістю використання придбаного обладнання.
  9. Компанія не гарантує конфіденційності та збереження інформації для даних, що знаходяться на носіях Покупця, які були здані в ремонт включно з носіями в складі системних блоків, портативних комп’ютерів, фото- відеотехніки і т.п.
  10. Гарантійна підтримка не поширюється:                                                                                                               
    • на періодичне профілактичне обслуговування, ремонт, заміну частин у зв’язку з їх зносом (наприклад, чищення вентиляторів та змащування їх підшипників - такі послуги надаються за окрему оплату);
    • на радіоелементи, що відповідають за роботу периферійного обладнання (LAN, відеовивід, вивід звуку, LPT, USB,  і т.п.). Претензії щодо роботи  цих виходів приймаються тільки протягом тижня з моменту придбання.  
    • на скарги на первинні обмотки б/ж, що вийшли з ладу (вихід з ладу первинної обмотки трансформатора б/ж відбувається внаслідок перевантаження стрибком напруги в мережі живлення чи падіння блоку);
    • а скарги про зупинку вентиляторів чи їх неефективність, що виникла внаслідок їх забруднення (і на збитки, спричинені цим).
    • на витратні матеріали: друкуючі головки, фарбуючі стрічки, картриджі, дискети, батареї, акумулятори, тощо.
    • на програмне забезпечення, встановлене на вироби Компанією чи заводом-виробником, яке потребує періодичного обслуговування та конфігурування Покупцем.
  11. Виріб знімається з гарантійного обслуговування (обліку) в наступних випадках:
    • закінчився строк гарантійного обслуговування Виробу;
    • при порушенні гарантійних пломб і наклейок, встановлених на Виробі заводом-виробником чи Компанією;
    • при відсутності на Виробі заводських даних: серійного номера і номера партії, а також при пошкодженні іншого маркування, що робить неможливою однозначну ідентифікацію виробу;
    • наявність механічних пошкоджень чи деформацій, таких як сколи, тріщини, виломи, глибокі подряпини; гнуті, зламані, розірвані зам’яті ламелі, контакти чи з’єднання, штирі роз’ємів, слотів та сокетів; прорвані, пошкоджені герметизуючі плівки, наклейки та прокладки, ізоляційні матеріали; відірвані провідники та елементи в т.ч. кріплення; 
    • наявність термічних пошкоджень радіоелементів, а саме: обвуглені, оплавлені, тріснуті під дією високої температури корпуси деталей, вигорівші провідники об’ємного та друкованого монтажу, суттєве потемніння основи плати друкованого монтажу, що вказує на тривалу експлуатацію з недостатнім охолодженням. 
    • у випадку, якщо несправність виникла в результаті недотримання споживачем правил експлуатації Виробу, в тому числі:
    • використання виробу в приміщеннях, що не відповідають нормам експлуатації обчислювальної техніки (агресивне середовище, підвищена температура, вологість, запиленість);
    • вихід з ладу виробу через обставини непереборної сили (пожежа, блискавка, і т.п.);
    • вихід з ладу виробу через попадання всередину виробу сторонніх предметів, рідин, комах, тварин і т.п.;
    • слідів стороннього втручання або виконання самостійного ремонту;
    • внесення змін в конструкцію виробу (перепайка; несанкціонована заміна чи підміна модулів чи частин, і т.д.);
    • пошкодження виробу в результаті неправильного транспортування;
    • наявність електричних пошкоджень внаслідок невідповідності мереж живлення, телекомунікаційних і кабельних мереж Державним технічним стандартам;
    • в гарантійному талоні були внесені зміни або виправлення , не завірені печаткою і підписом Продавця  або спеціаліста відділу гарантійного обслуговування. 
  12. Виріб з ознаками порушення наведених вище умов повертається  Покупцеві.
  13. Компанія не надає підмінного фонду на Вироби, які надійшли на гарантійне обслуговування
  14. Гарантійне обслуговування товару починається з моменту виконання Покупцем всіх умов прийому товару на гарантійне обслуговування. 
  15. Виявлення причин непрацездатності виробу проводиться на протязі трьох робочих днів. Якщо при    цьому виявлені механічні пошкодження роз`ємів, доріжок друкованих плат, рухомих частин виробів, корпусів мікросхем, палені мікросхеми (HDD, MB), сліди ремонту, розірвані неліцензійні диски в середині CD-ROM, то вступає в силу пункт №7 даних умов. 
  16. У випадку неможливості виявлення пошкодження, але в разі виявлення такого після експертизи в постачальника, Виріб повертаєтьтся Замовнику на протязі 21 дня.
  17. Перевірка працездатності виробу проводиться на стендовому обладнанні Компанії. 
  18. Навчання Замовника роботі з придбаним обладнанням і експертиза необгрунтованих претензій є платними послугами.
  19. Здача Виробів у ремонт, авторизовані СЦ яких знаходяться на території України, здійснюється Покупцем самостійно. Перелік авторизованих СЦ вказано у гарантійному талоні чи додатку до гарантійного талону, на сайті Компанії або на веб-сторінках виробників. Компанія здійснює безкоштовну доставку продукції, придбаної в неї Покупцем, до авторизованих сервісних центрів, і її повернення при умові відсутності в регіоні Покупця авторизованого сервісного центру потрібного профілю. При цьому Покупець може самостійно контролювати хід і терміни виконання ремонту. Для цього Покупцю, на вимогу, повідомляється номер квитанції, під яким здано Виріб в авторизований СЦ, та номер телефону  СЦ.

 

Правила гарантійної заміни і ремонту

 

  1. Правила гарантійної заміни:
    • Заміна Виробу, що вийшов з ладу на такий же робочий проводиться тільки при його наявності на складі.
    • У випадку його відсутності Виріб списується з Покупця по актуальній ціні на момент списування.
    • За бажанням Покупця  йому може бути запропонований аналогічний Виріб з доплатою або поверненням різниці вартості Виробів, що визначається актуальними цінами за прайс-листом Компанії на момент оформлення.
  2. Правила гарантійного ремонту:
    • Гарантійному ремонту підлягають вироби, зовнішній вигляд яких носить естетичний характер і підлягає зносу в процесі експлуатації (сканери, телефони, факси,  принтери і копіювальні апарати, монітори, тощо)
    • Гарантійному ремонту підлягають блоки живлення комп’ютерних і серверних корпусів;
    • Гарантійному ремонту підлягають  вироби, зовнішній вигляд яких є зіпсовано.
    • В авторизованих сервісних центрах здійснюється гарантійне обслугвування техніки наступних фірм: Acer, APC, BBK, Canon, Epson, НР, Hyundai, Lexmark, LG, Panasonic, Pioneer, PowerCom, Reinford, Samsung, Sony, ViewSonic, Xerox, Xoro, монітори Asus.                                                                  

           Примітка.  Зберігання  Виробів (комплектуючих) на складі сервісного центру  не більше 3 місяців. При перевищенні терміну зберігання Компанія не несе відповідальності за збереженість Виробів.

 

Гарантійне обслуговування іногородніх клієнтів

 
Шановні покупці.  Наш сервісний центр хотів би налагодити плідну співпрацю з Вами по виконанню гарантійних зобов’язань з метою кращого обліку за гарантійним товаром і зменшення терміну виконання гарантійного обслуговування.  Для цього ми пропонуємо Вам такі умови:
 

  1. Звертаємо Вашу увагу на те, що співпраця з іногородніми покупцями здійснюється згідно основних умов гарантійного обслуговування, викладених на сайті ТзОВ "Нео-сервіс" . Невиконання цих умов веде до відмови в гарантійному обслуговуванні виробу та повернення цього виробу покупцеві.
  2. Особливо наголошуємо, що однією з обов’язкових умов прийому Виробів у гарантійне обслуговування є повна комплектація!!!  
  3. При підготовці Виробу для відправки в гарантійний ремонт, Покупець заповнює форму гарантійного звернення, як вказано у зразку:

 



Форма гарантійного звернення:








Дата звернення

 

Назва та номер картки  клієнта

 

Контактна особа

 

Контактний телефон 

 

Дата купівлі та номер РТУ

Номенклатура

Серійний номер

Детальний опис несправності

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 При чіткому заповненні гарантійного звернення, іншу інформацію в гарантійні речі вкладати не потрібно.

  1. Весь брак пакується в один ящик, туда ж додається гарантійне звернення. На ящику обов’язково пишіть назву фірми відправника. Всі габаритні речі, що не пакуються в загальний ящик (монітори, корпуси, прінтера і т.д.), повинні бути попередньо внесені в гарантійне звернення і підписані. Забороняється на будь-яких оригінальних коробках з під Виробів робити супровідні написи (маркером і т.п.), на них за допомогою скотчу клеїться листок з інформацією про Покупця, щоб вони не були помилково прийняті від іншої фірми.
  2. За збереження Виробу під час транспортування від Покупця до Компанії відповідальність несе Покупець. У зв’язку з цим ДУЖЕ просимо Вас звернути особливу увагу на те, як саме упаковуються Вироби, що надсилаються нам.
  3. У випадку виявлення СЦ поспачальника, що виріб, раніше компенсований Покупцю,  не відповідає гарантійним вимогам з вини користувача, повертається покупцю,  а сума, раніше компенсована, повертається у баланс.

 

    • ОБОВ’ЯЗКОВО НАДСИЛАЙТЕ КОПІЮ ГАРАНТІЙНОГО ЗВЕРНЕННЯ НА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ warranty(at)neoservice.ua
    • ПРО КОЖНУ ПРИЙНЯТУ ОДИНИЦЮ ТОВАРУ ВАМ НАДХОДИТЬ ЗВІТ НА КОНТАКТНУ АДРЕСУ ЕЛЕКТРОННОЇ СКРИНЬКИ.
    • У РАЗІ НЕНАДХОДЖЕННЯ ЗВІТУ ПРО ПРИЙНЯТТЯ ТОВАРУ НА ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ ПРОТЯГОМ 2-Х РОБОЧИХ ДНІВ, ПРОСИМО ТЕРМІНОВО ЗКОНТАКТУВАТИСЬ З ВЕДУЧИМ ГАРАНТІЙНИМ МЕНЕДЖЕРОМ.

ОБОВ’ЯЗКОВО, з метою оперативнішої роботи, вказуйте конкретну несправність виробу, оскільки техніки перевіряють тільки її. За діагностику працездатних речей – штраф.

При передачі гарантії клієнт зобов’язаний додавати дорожні документи: подавати копію прихідних документів (накладної), по яким він отримував даний товар. Без дорожніх документів гарантійні речі нашими водіями перевозитись не будуть. Дорожніми документами може бути видаткова накладна від Вас на приватну особу (нашого водія) по паспорту.

 

Умови повернення Виробів

 

У випадку, коли Покупець не може реалізувати придбаний  виріб з наступних причин, його можна повернути компанії:

- виріб до Покупця доставлено в некондиційному вигляді (неналежний зовнішній вигляд, механічні пошкодження,  неповна комплектація, тощо);

- доставлено Виріб, який Покупець не замовляв (через помилку в замовленні Покупцем чи менеджером Компанії, помилка опису в прайс-листі Компанії, помилково замовлений через WEB, тощо) при умові відсутності пошкоджень упакування Виробу ¹.

- особиста домовленість про можливе повернення з ведучим менеджером Нео-сервісу, при умові відсутності пошкоджень упакування Виробу ¹.

 

  • Кондиційний ² товар, що планується повернути, ВЕЛИКЕ прохання НЕ розпаковувати.В протилежному випадку Компанія залишає за собою право відмовити в поверненні товару на склад.
  • Вироби, що є ексклюзивним, дорогим товаром , герметично запакованим, чи в конструкції упакування якого передбачено пломби, після його відкриття повертатись НЕ БУДЕ.
  • Некондиційний товар, має бути повернений в тому вигляді, в якому він надійшов. При цьому слід скласти акт допродажного огляду в 3-ох екземплярах, який надсилається з некондиційним товаром, згідно зразку:

 

Атрибути підприємства

(Дата)

 

                                                           Підтверджую  директор __________________

                                                                       _____________________ ПІП.

 

 

Акт обстеження виробу

№ *********

(Дата.) в процесі передпродажної підготовки мультифункціонального пристрою Canon  типу Pixma MP210, серійний номер *********, комісія в складі спеціалістів _________., _______., виявила зламану вісь кріплення блоку сканера.

 

Члени комісії:

Начальник технічного відділу                                       _______(ПІП)

 

Начальник гарантійного відділу                                 _______(ПІП)

 

При виявленні механічного пошкодження Виробу, просимо зробити фотографії: пошкодженого місця, серійного номеру і разом з актом повернення товару (див. нижче), надіслати на електронну скриньку Компанії warranty(at)neoservice.ua.

 

¹ Під словами "відсутність пошкоджень упакування Виробу" слід розуміти цілісність упакування, пломб, в т.ч. на коробках, комплектність, тощо

² Кондиційним вважається товар, експлуатаційні характеристики якого знаходяться в межах допусків, встановлених виробником. Цей принцип стосується всіх спірних питань стосовно якості будь-якого з Виробів.

 

Послідовність дій:

 

  1. Складається акт повернення товару згідно зразку: 

 



Форма повернення товару на склад :










Дата звернення

 

Назва та номер картки  клієнта

 

Контактна особа

 

Контактний телефон 

 

Дата купівлі та номер РТУ

Номенклатура

Серійний номер

Підства повернення

Погоджено з менеджером (прізвище, ім'я)

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

  1. Заповнений акт, до 3-ох робочих днів з дня отримання товару Покупцем, відсилається на електронну пошту warranty@neoservice.ua
  2.   Роздруковану копію акту про поверення товару разом з товаром, що повертається, відсилається (доставляється) в сервісний центр Компанії, протягом семи календарних днів.
  3. За збереження Виробу під час транспортування від Покупця до Компанії відповідальність несе Покупець. У зв’язку з цим ДУЖЕ просимо Вас звернути особливу увагу на те, як саме упаковуються Вироби, що надсилаються нам.

 
 
У випадку прийняття позитивного рішення про повернення товару, Компанія здійснює грошову компенсацію протягом семи робочих днів. У випадку, коли потрібно провести додаткову технічну експертизу у СЦ постачальника, термін прийняття рішення про поверення коштів продовжується до тридцяти днів.

 
У випадку недотримання Покупцем "умов повернення виробу", або виявлення, що дефекти, які є підставою повернення виробу, спричинені діями Покупця – Виріб поверненню не підлягає і приймається в СЙ Компанії на гарантійне обслуговування на загальних умовах. 

  Дякуємо за співпрацю!

 

Прайс-лист

Прайс-лист "Нео-сервіс"

Portal

Portal Lite

Новини

30.06.2017

Подарунок до лазерних картриджів тм PATRON

Купуючи лазерний картридж Patron EXTRA ви отримуєте в подарунок пачку офісного паперу формату А4 (50... »»

26.06.2017

Графік роботи компанії "Нео-сервіс" в День Конституції України

Шановні партнери. Колектив компанії Нео-сервіс щиро вітає Вас з наступаючим Днем Конституції Україн... »»

12.06.2017

Тонер тм PATRON - обирай якісне, заправляй вигідно.

На складі "Нео" повний асортимент тонеру тм Patron. Спеціальна серія - рекомендований продукт, для д... »»

11.06.2017

Поповнення асортименту лазерних картриджів тм Patron

На складі "Нео" оновлено асортимент картриджів EXTRA тм PATRON. Patron EXTRA це надійність оригіналь... »»

05.06.2017

Літо. Спека. TP-Link. Пиво.

Купуючи два маршрутизатори тм TP-Link: TL-WR841N + Archer C20 отримуєте в подарунок пляшку справжньо... »»

Конфіденційність | Умови користування сайтом

Наша адреса:

Україна, 79018, м. Львів, вул. Федьковича, 58

т. (032) 294-81-81, e-mail: office@neoservice.ua



© 2001- Нео-сервіс
© 2005 Розробка ВебКузня
© 2008 TYPO3 супровід Інтегра-Медіа


Rambler's Top100

MyTOP Banner Network